Forum UAM filozofia komunikacja spoleczna Strona Główna UAM filozofia komunikacja spoleczna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

obrona, absolutorium
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum UAM filozofia komunikacja spoleczna Strona Główna -> Komunikaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:06, 26 Sty 2010    Temat postu: obrona, absolutorium

Jako że zaczynają już z waszej strony pojawiać się pytania dotyczące obrony, postaram się na bieżąco przekazywać Wam wszystko, czego się dowiem. A więc na chwilę obecną:
- dyplom w języku polskim kosztuje 60 zł, w języku angielskim - 100 zł (opłatę uiszczamy w dziekanacie)
- w lutym bądź marcu otrzymamy obiegówki (wypełniona obiegówka i dostarczenie kompletu zdjęć- tzn bodajże dwóch lub trzech z tego co pamiętam). Ci co jak najszybciej chcą podejść do obrony, będą musieli jak najszybciej załatwić obiegówkę (czyli przejść się po bibliotekach w celu otrzmania pieczątek Wink oczywiście pięczatkę dostaje się dopiero gdy ma się już puste konto
- pytania na obronie dotyczyć będą głównie naszej pracy (nie jest tajemnicą, iż promotor zazwyczaj wcześniej uprzedza nas co do zagadnienia, które chce poruszyć). Jeżeli chodzi o pytania z 5ciu lat studiów- może (ale nie musi) zadać nam je recenzent, ale i tego wcześniej możemy się dowiedzieć. Także żadnych zagadnień z 5ciu lat studiów nie otrzymamy.

Absolutorium:
cały czas czekam na wiadomość z samorządu. Terminy podobno mają się pojawić w gablotach przez sekretariatem, dzisiaj ich jednak jeszcze nie było (ale tak jak mówiłam w grę wchodzi kwiecień/maj). Na absolutorium każdy z nas będzie miał biret i togę, którą trzeba wypożyczyć z tego co wiem za określoną opłatą.
Nie wiem czy chcielibyście dostać tablo, bo to w końcu dodatkowe koszty, jednak jeżeli byście byli zainteresowani to dajcie mi jak najszybciej znać, dowiem się jaki byłby koszt. Uczelnia raczej nie oferuje tablo, więc jeżeli już to sami musielibyśmy sobie załatwić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ladybird
student



Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:03, 27 Sty 2010    Temat postu: Tablo

Magdo, dzięki za wszystkie informacje! Myślę, że tablo byłoby miłą pamiątką. Jak będziemy je we własnym zakresie załatwiać, to władz uczelni i wykładowców pewnie na tablo zabraknie? Mimo wszystko, z wykładowcami czy bez chyba warto. Pytanie czy organizacyjnie nam się to uda? Co sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:11, 27 Sty 2010    Temat postu:

W zeszłym roku absolutorium dla naszego kierunku odbywało się w czerwcu, jeżeli chodzi o ten rok - jeszcze nie wiadomo.
Koszt wzięcia udziału w uroczystości to 45 zł (składa się na nią druk zaproszeń i karty absolutoryjnej, kwiaty dla absolwentów i stołu prezydialnego, wypożyczenie togi, występ chóru, obsługa auli (ochrona, sprzątanie, szatnia), koszty obsługi biura Parlamentu Studentów UAM oraz płyta z zapisem w doskonałej jakości całej uroczystości przez Uniwersyteckie Studio Filmowe). Do tego należy doliczyć koszt biretu- 20 zł, który dostaniemy na własność.
Co do zaproszeń - każdy uczestnik absolutorium może zaprosić od 2 do 4 osób na tą uroczystość.
Zapisy na absolutorium odbywać się będą najprawdopodobniej od końca lutego biurze samorządu. Proponuję, aby wszyscy chetni zgłaszali się do mnie, a ja już to wszystko przekażę w imieniu całego naszego roku, tak będzie bez watpienia łatwiej i wygodniej dla nas wszystkich.
Jeżeli chodzi o tablo- będę dzwonić do osób odpowiedzialnych za organizację i dowiem się co i jak. Przyznaję że jest to naprawdę niepowtarzalną pamiątką, ale i też nie tanią :/ Ale w końcu studiuje się tylko raz w życiu, także jeżeli chodzi o mnie to jestem jak najbardziej za. Wykładowcy i władze uczelni też będą na nim widnieć jeżeli zgłosiły się do fotografa, który ma podpisaną umowę z Uczelnią (na szamarzewie jest taki fotograf).
***
Powyższe stawki są zeszłoroczne, ale podejrzewam, że za bardzo nie ulegną zmianie w tym roku.

Wszelkie informacje (co prawda zeszłoroczne) dostępne są pod: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Śro 12:27, 27 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:15, 27 Sty 2010    Temat postu:

W tym roku zmienił się koszt wzięcia udziału w absolutorium - wynosi 50. Reszta tyle samo. A jeżeli chodzi o tablo - w zeszłym roku kosztowało około 50 zł także w tym roku powinno być podobnie. Jeszcze trochę czasu zostało (choć lepiej nie zostawiać tego na ostatnią chwilę) także zastanówcie się czy byście chcieli czy nie i dajcie mi znać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:55, 29 Sty 2010    Temat postu:

Dostałam kolejnego maila z samorządu, tym razem chodzi o bal absolutoryjny. Przedział cenowy za osobę plasuje się w granicach 50-300 zł. Więc daję wam kolejną kwestię do rozważenia. Więcej informacji znajdziecie na stronie [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia
student



Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:37, 30 Sty 2010    Temat postu:

Bal- świetna sprawa! ostatnia szansa spotkania sie razem i oblewania tytułów Smile cena nie jest zła Smile ja sie pisze na wszystko, pozdrawiam Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:23, 01 Lut 2010    Temat postu: lista chętnych

Tak na wszelki wypadek już zaczynam tworzyć listę chętnych na:
- absolutorium
- tablo
- bal absolutoryjny
Proszę się więc do mnie powoli zgłaszać i przekazać osobom niekorzystającym z forum aby też to uczynili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia
student



Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:56, 01 Lut 2010    Temat postu:

ok Smile Mnie prosze zapisac- interesuje mnie wszytsko prócz zdjęc. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:04, 25 Lut 2010    Temat postu:

Przypominam, iż pracę magisterską należy zarejestrować do 30.06. Obrona pracy ma natomiast odbyć się do max. 30.09.
Co do dyplomu w języku angielskim nie radzę zamawiać go u nas na uczelni. Dominika opowiadała nam na ćwiczeniach że dla siebie zamówiła w wersji angielskiej - tłumaczenie było jednak nierzetelne. Także nie warto ryzykować, lepiej udać się do tłumacza przysięgłego z dyplomem w jęz. polskim - przynajmniej będzie pewność że tłumaczenie jest dobre i całkiem możliwe że jego koszt będzie porównywalny do tego proponowanego przez uczelnię.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Czw 15:07, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:27, 03 Mar 2010    Temat postu:

Obiegówki dostaniemy najprawdopodobniej w kwietniu. Razem z nimi otrzymamy numery kont na które będziemy wnosić opłatę za dyplom magisterski.
Kilka osób pytało mnie o "egzamin magisterski", który widnieje w karcie egzaminacyjnej. Dowiadywałam się w dziekanacie o co w tym chodzi jednakże nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji kto tego wpisu dokona także cierpliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artur
student



Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:07, 04 Mar 2010    Temat postu: dyplom i odpis dyplomu w języku ang.

Na naszych kontach studenckich (tam gdzie uiszczamy opłaty za studia) jest już wyszczególniona pozycja:
- dyplom 60,00 zł
- za odpis dyplomu w języku ang. 40,00 zł

Magda czy wpłaty na tablo (50,00 zł) też tobie przelać na konto, które podałaś na naszej skrzynce e-mailowej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:17, 04 Mar 2010    Temat postu:

Z tym tablo to póki co proszę o wstrzymanie się ... najpierw muszę załatwić sprawę z absolutorium, dopiero potem zajmę się nim. Także skupcie się proszę na absolutorium Wink
Co do tablo - 50 zł to był koszt z zeszłego roku, podany orientacyjnie. Ile w tym roku wyniesie póki co nie wiem - udam się do fotografa od razu jak załatwię sprawę absolutorium.
Żeby cokolwiek załatwić z fotografem, muszę orientacyjnie wiedzieć ile jest osób chętnych na tablo także proszę raz jeszcze abyście podawali mi informację kto jest chętny, a kto nie (bo dla 10-20 osób z 85 na całym roku raczej nie da się zrobić...).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kornelia
student



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okonek

PostWysłany: Czw 14:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

piszę się na wszystko :
- absolutorium
- tablo
- bal absolutoryjny
Kornelia PadłoSmile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magda
student



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 418
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:01, 04 Mar 2010    Temat postu:

cieszę się Wink w takim razie czekam na wpłatę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xen
student



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:38, 04 Mar 2010    Temat postu:

ja podobnie jak Kornelia piszę się na wszystko - absolutoryjne kwestie i tablo
Very Happy Ksenia Ka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum UAM filozofia komunikacja spoleczna Strona Główna -> Komunikaty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin